Conferenza
Signal integration in the CNS through formation of heteroreceptor complexes with allosteric receptor-receptor interactions in the plasma membrane gives a novel understanding of Mental disease and its treatment.

Il Rettore Vilberto Stocchi è lieto di invitare la S.V. alla conferenza del Professor Kjell Fuxe, Professore emerito, Dipartimento di Neuroscienze, Karolinska Institutet di Stoccolma.

Il prof. Fuxe terrà una Lectio Magistralis dal titolo: Signal integration in the CNS through formation of heteroreceptor complexes with allosteric receptor-receptor interactions in the plasma membrane gives a novel understanding of Mental disease and its treatment.

Data e luogo

Data inizio: 18/10/2019 alle ore 11:00 Data fine: 11/10/2019 alle ore 13:00